De Modiga riddarna
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

......hyllning... till er ... MAGISKA MÄNNISKOR..

Gå ner

......hyllning... till er ... MAGISKA MÄNNISKOR.. Empty ......hyllning... till er ... MAGISKA MÄNNISKOR..

Inlägg av draengen fre aug 28, 2009 2:14 am

Nu är det såhär.... eran gm kände för att hylla dom som sticker ut av alla er starka...modiga... RIDDARE! Shocked Omgidot vi vet att du pluggar och faktum är att du har slängt upp detta forum och fortf får tid till att göra episka äventyr och arbeta heroiskt... finner inga ord för hur legendariskt det är( /l2p wow plx...) Ragnar den FULE, du lightning shocked me när jag loggade in och såg att du var rank 107 och lvl 91 det är jeffligt bra. STOLT.!!! KEEP IT UP MAENS= MANS.. = ( mannar för er jävla idioter som inte fattade genom MANS.. ni skulle kickas om jag visste vilka ni var, ni skulle faktiskt förlora era könsorgan.. vilken du/ni iof inte lär ha eftersom ni/du är retarded=retarderad= DUMMA I FUCKING SKALLEN...) . mhm där hade ni tur noob jävlar... NOOB ... HRm.. Noob. noob. noob noob noob noob ( du hade tur för att jag inte vet att du är retarded... noob. /eran käre GM. Suspect
draengen
draengen
[GM]
[GM]

Antal inlägg : 306
Poäng : 5809
Reputation : 4
Join date : 09-08-17
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet