De Modiga riddarna
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Snabb levling

3 posters

Gå ner

Snabb levling Empty Snabb levling

Inlägg av Föcket sön aug 16, 2009 8:54 pm

Kör bara uppdrag som ger mest exp, minst 5 per dag!
Kör grottan minst en gång varje dag, se till att balansera dina medhjälpare efter motståndet i grottan! Köp även en flaska av alchemisten för att öka dina stats om du inte klarar av det ni möter i grottan!
Köp en snabb mount (Färddjur) för att klara uppdragen snabbare!
Köp bloodstenar, grymt viktigt för att levla snabbt!
Donera guld och bloodstenar till guilden så vi kan köpa en ny sjöfartsrank så man får mer exp per uppdrag!
Om du reser bort i en vecka, be en kompis gå in på din gubbe en gång per dag för att inte hamna efter!

Ty omgidot som har förklarat detta för mig, men som den ärliga själ jag är erkänner jag att dina tankar och ideer var korrekta och ger dig all ära för detta mvh föcket
Föcket
Föcket
[MK!]
[MK!]

Antal inlägg : 14
Poäng : 5386
Reputation : 0
Join date : 09-08-16

Till överst på sidan Gå ner

Snabb levling Empty Sv: Snabb levling

Inlägg av Gäst tis aug 18, 2009 10:17 am

Inte för att vara elak eller något.. men detta e något som Våran kära GM bör säga inte någon random bonde i guilden.
santa

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Snabb levling Empty asd

Inlägg av draengen tor aug 20, 2009 2:27 am

Jag eran KÄRA gm uppskattar föckets entusiasm! det kanske är du som är bonden... gå dit.. äckel. rabbit lol!
draengen
draengen
[GM]
[GM]

Antal inlägg : 306
Poäng : 5801
Reputation : 4
Join date : 09-08-17
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Snabb levling Empty Plagiat.

Inlägg av Omgidot sön aug 30, 2009 6:26 pm

Även om du inte tar detta forum seriöst, så anser jag att detta är en central del av mitt liv och har lagt ner själ och hjärta i detta forum(Självklart enbart då det funnits tid över från tanoth). Poängen jag vill komma till är att du kan inte bara ta andras ideologier samt taktiker och påstå att de är dina egna utan du borde referera till personen du tagit ideerna ifrån... men jag fixar det åt dig denna gång... men det kan vara värt att tänka på i framtiden.
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5762
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Snabb levling Empty Sv: Snabb levling

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet