De Modiga riddarna
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Levling och varför det är viktigt att vara hög level

3 posters

Gå ner

Levling och varför det är viktigt att vara hög level Empty Levling och varför det är viktigt att vara hög level

Inlägg av Omgidot tor mar 11, 2010 4:11 pm

Efter en djup diskussion med Kallakillen (nr 2 i guilden atm) klockan 3 på natten så kom vi fram till följande slutsatser.
Din level scalar med dina stats T.ex Kallakillen har 995 i intelligens och har 20291 i magikraft medans asger har 1026 i intelligens och 18084. Skillnaden är att asger är level 79 och kallakillen är level 93.
Faktor för magikraft är ungefär (level)X(int)X(2.17367.......osv)
Så levla på, och donerar ni mer blodstenar så kommer vi kunna bli rankade 7a snart med guilden.

Peace love and dragonrape Omgidot


Senast ändrad av Omgidot den fre apr 23, 2010 2:45 pm, ändrad totalt 1 gång
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5740
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Levling och varför det är viktigt att vara hög level Empty Sv: Levling och varför det är viktigt att vara hög level

Inlägg av Vietcong mån apr 19, 2010 5:20 pm

Sa fort jag kommer hem och sa fort jag hittar nagon vra att skrapa fram pengar fran sa kommer jag donera minst 500 blodstenar. Vi ska ta over varlden allt som kravs ar nagra modiga riddares detikation...

Vietcong
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Levling och varför det är viktigt att vara hög level Empty Awesome men lite irreterande

Inlägg av Asger tor apr 22, 2010 11:16 pm

Hejsan käre modiga riddarna!
Jag tycker att vi har bundit en så pass bra relation att vi inte ska kunna stava varandras namn fel. Även fast jag ser upp till dig OMGIDOT är det inte okej att stava slavars namn fel. Hur som helst magiskt inlägg Olle fattar inte riktigt bara..
All makt åt Draengen!

Asger
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Levling och varför det är viktigt att vara hög level Empty amen sorry då

Inlägg av Omgidot fre apr 23, 2010 2:46 pm

fixat å klart!
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5740
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Levling och varför det är viktigt att vara hög level Empty Sv: Levling och varför det är viktigt att vara hög level

Inlägg av kallakillen fre jun 04, 2010 10:37 pm

nu jävlar ska ni se lvling som aldrig förr! 200 blodstenar att bränna! NU JÄVLAR! Very Happy!
kallakillen
kallakillen

Antal inlägg : 82
Poäng : 5266
Reputation : 1
Join date : 10-02-11

Till överst på sidan Gå ner

Levling och varför det är viktigt att vara hög level Empty Sv: Levling och varför det är viktigt att vara hög level

Inlägg av Omgidot lör jun 05, 2010 1:39 pm

Nice, kötta på Smile
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5740
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Levling och varför det är viktigt att vara hög level Empty Sv: Levling och varför det är viktigt att vara hög level

Inlägg av draengen sön jun 06, 2010 6:39 am

LIKE Smile
draengen
draengen
[GM]
[GM]

Antal inlägg : 306
Poäng : 5779
Reputation : 4
Join date : 09-08-17
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Levling och varför det är viktigt att vara hög level Empty Sv: Levling och varför det är viktigt att vara hög level

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet